Xtrafik

Fick det här xtrafikkortet utav min chefen igår som jag ska ha och pendla med fram och tillbaka när jag ska jobba! Hon är helt underbar!! helt otrolig, och värden bästa chef ((:  
För övrigt sitter jag nu på lektion och har precis haft orientering på idrotten och fytusan vad jobbigt det var, jag och mimmi yra runt i skogen och leta och leta och inte nog med det så klev jag nå jävla hundskit eller nå haha, och det fattades ju bara ... Haha herregud vilken kalabalik *asg*

Slutar fyra idag, och som det känns nu så vill jag bara slänga mig i sängen direkt när jag kommer hem och ta en powernap !! helt slut i kroppen... MEN jag borde egentligen ta och städa mitt rum , jag har fortfarande inte orkat tagit tag i det ;P Mamma vill fixa en walk in closet i garderopen jag har i mitt rum som jag stängt för och har sängen framför, men rensa och dona och ta bort allt skit där inne och greja och fixa det låter som en bra idé så får se hur det blir med det. Har dock lite problem med mubleringen då i rummet men vi får se vad som händer här framöver(: hihi. Slutar om 5 minuter så ska ta och packa ihop nu TJIIING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0