27.09.10

Hellooo! Sitter nu i skolan och har personlig försäljning och förstår mig inte ett dugg på det här så CAARRROOLLAAIIINE ! Where are youu?? Hehhe..

Hann inte med att slänga in ett inlägg här i går för det vart alldeles för sent. Jag höll på med mitt rum i flera timmar och är inte alls nöjd med resultatet av mubleringen och det finns inte så många sätt att välja på så det får nog vara såhär ett tag och att jag får vänja mig vi det helt enkelt dock måste jag köpa lite saker jag kan ha på väggarna för det ser väldigt tomt ut ;P

Garderoben ska fixas idag, slängde bara in alla kläder där igår, men det är mycket som ska fixas som sagt och jag vill nog inte kalla det som en walk in closet hehe ;P Nöjd bara jag får hänga upp alla kläder annars har det legat vikt i korgar eller legat över hela golvet;P

slänger ut bilder på kläderna jag nyligen köpt när jag kommer hem eftersom jag inte hann igår kväll!
TJIING, så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0