Uppdatering!

Hej kära vänner nu är jag tillbaka, Helgerna brukar inte tillbringas så mycket framför datan och sen så har jag knappt hunnit varit hemma något under denna helgen, bara några snabba svängar sådär men tänkte ta en en snabb sammanfattning utav min helg..

Fredags: Slutade skolan tidigt som vanligt som alla andra fredagar, där med hem och hann inte mer än att slänga mig i sängen sen så ringde pappsen och talade om att jag kunde åka med farmor och sara till hudik om jag vela komma upp och hälsa på. så varför inte? Var ändå planerat att åka dit så, då slapp man betala för att åka tåg (: Fick träffa farmor och faster sara iaf, vilket var länge sen så det var ju roligt så att säga(: kunde inte låta bli att gå ner och kika på stan en sväng och där med hittade jag en ny bh, en söt liten en ((: Sen vidare hem tillbaka till söderhamn och älskling kom och hämta upp mig nästan direkt och sedan var vi ute och gled runt i staden som vanligt hela kvällen.

Lördag: Vaknade tidigt eftersom vi bestämt oss för att vi skulle åka till gävle för att shoppa lite, skulle försöka fixa mina pengar på nå vänster för att slippa åka tåg till hudik och sen tåg tillbaka till söderhamn och där med vidare till gävle och försöka slippa allt de där krånglet och för att det inte skulle bli så sent innan vi kom iväg, men till slut fixade det sig och vi begav oss till gävle. Plånboken sved när jag märkte hur mycket jag handlat för ;( Menmen det var det väll ändå värt! men köpte mig en jävla matta till garderoben, som jag tidigare berätta så är det ett skit fult golv där inne så det passar inte in där, så jag köpte med mig en ny svart matta och nu börjar jag bli lite osäker på om ens svart också passar in där, vill nog hellre va vitt, Menmen 499:- Det gjorde ONT ! för en jävla matta! klockan började iaf bli mycket och våra magar böja vråla efter mat så begav oss hemåt mot söderhamn och vart sedan bjuden på mat hemma hos älskling med hans familj och där med myste vi med god mat och ett gott skratt. hann inte så mycket mer än att slänga i oss maten och sedan vidar mot gävle igen, där vi skulle hämta thom och skjutsa hem han till söderhamn. Sen som samma gammla vanliga visa så gled vi runt i stan hela kvällen och det är väll vad jag pysslat med dom här dagarna. Vart ingen snabb sammanfattning heller ser jag, råkade bli lite mer än så, ;P

Idag är det söndag och det innebär att jag ska stor städa i hela mitt rum! Så ligger nu här och samlar på mig lite krafter så jag ska orka stå ut några timmars jobb här inne hehe ;P får se om jag visar nå resultat sen men därmed kommer jag lägga upp bilder på det som jag inskaffat mig under helgen. Garderoben kommer inte bli riktigt klart idag ska inskaffa mig lite små saker där inne så får se hur det blir senare. Vet inte riktigt om jag vill kalla den walk in closet längre för jag har nu innsett hur liten den egentligen är, men som sagt saker som ska fixas där inne så får se hur det blir när det blir klart. Ska inte ha så stora förhoppningar vill säga!
Ska ligga här vid sängkaten framför datan en stund till sen måste jag sätta fart med att börja städa så det inte blir för sent, men vi hörs lite senare Tjiiiiiiiing så länge (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0