Lyckligt lottad!

Mamma har nu rensat och tagit bort allt skit från garderoben så nu står det tom tills vidare. Hon har precis målat hyllan vit och så nu ska det få torka. Så på söndag tar jag tag i städningen och troligtvis mublerar om rummet, om det går som det vill nu då vill säga. Ska där med köpa lite nytt till min walk in closet så att säga ;P så som ny matta för det är skit fult golv där inne så ska täcka över den lite snyggt hehe, även en spegel och lite snygga lådor och massa nytt som kan tänkas passa in där, Men det tar sin lilla tid också, jag måste ha råd vill säga, så det kommer så småning om bli som det ska iaf. (:

Medan jag hjälpte mamma och rensa ut lite saker från garderoben idag så hittade jag ett stort kuvär med presentkort sen jag fyllde 13 år från allihopa och där ramlade det ut massor av lappar, ganska stor summa pengar bara ramla ut sådär så nu är jag 750 kr rikare Hehe^^ Det har alltså legat gömd där inne sen jag fyllde hela 13 år och jag inte ens vetat om det (Y) Helt otroligt! :D Allt känns så bra igen nu när jag har jobb och tjänar egna pengar, och slipper fråga mamma om pengar och inte alltid ha råd med precis vad jag vill, och ska nu även börja få hela mitt studiebidrag och där med hittar jag denna stora slanten i garderoben liksom. Allt känns såå bra!! :D

För övrigt så ser väll kvällen ut som alla andra vadagarkvällar för oss, Drar stax ut och cruisar runt lite sen så blir det hemåt och idolmys. och mycket mer än så har jag väll inte att säga, än att jag är lyckligt lottad idag Hihi Trevlig kväll kära vänner TJIING!


Kommentarer
Postat av: Carrrrrrrrrroooooooooooooo!

Haha men kul då! :ö kanske dags att du städar resten av rummet också så kanske du är miljonär innan de är klart ;) eller jag har en ännu bättre idé.. JAG kan städa ditt rum åt dig istället om du vill? :D ;) haha.

2010-09-23 @ 19:18:24
URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0