10.09.10

              
Detta är dagens! Jag lånade din kofta idag carrolaaaiine hihi (; "sov över" imorse, Fast denna gång med flit! Anledningen var för att jag hade prov i trafikantkunskap och hade dock inte pluggat eller varken ens tittat i boken och ens försökt plugga, så får ta igen det någon annan dag, kanske tar det till vecka.
Åh annars för övrigt så ska vi lite senare mot kvällen bära oss av till hudik där det är hudiksmarknaden och "vi" ska föreställa Marcus, jag, Erica, Jim och resten av oss i gänget så att säga (:  Förmodligen stannar jag och marcus kvar över natten eller rättare sagt hela helgen i hudik, hos pappsen, eftersom jag jobbar både lördag och söndag, tycker att det är väll lika bra ist för att pendla och slösa bensin fram och tillbaka och så jag hinner kika lite på lördagen innan jag börjar jobba också (: Och med tanke på det måste jag verkligen sätta mig ner och plugga på alla nummer i menyn! Kan dom fortfarande inte och det är väll för att jag varit så dum och inte pluggat på dom :P, men måste bli ändring på det, Plugga plugga plugga!!!
Ja, det var dagens och mer har jag väll inte att säga. Det kommer ett nytt inlägg så snart som möjligt med min nyköpta kofta, ska bara slänga ihop lite bilder så ska ni få se min efterlängtade koft från H&M! (: TIING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0