SAssa Bodensjö

Är det bara jag som tycker hon är skit snygg? Så jävla häftig och cool tjej tycker jag! Hon ska gå vidare, så är det bara annars blir jag fan besviken! Min tjej det där Hehe.. ;D
Elin blom är väldigt häftig hon med, hon sjunger skit bra men jag kan inte mer än annat hålla med juryn om hennes utal, där med kan jag inte låta bli att skratta när bagge är där och ska prata precis som en finne gör som ska försöka sig på svenska, haha han är allt för go han, bagge!! 
Hon måste iaf öva på utalet annars kommer jag inte orka lyssna på henne för det förstör så mycket i låten och framför allt henne också, men jag tror inte det ska vara några problem (: Det finns många favoriter dock missade jag gårdagens och sov ut lite för länge idag så vet inte riktigt vad dom igår gjorde för sig MEN
Jag gillar SAssan!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0