N som i Nytt!


Dessa saker inskaffade jag mig idag! Jobba bxorna som jag tidigare berätta om fast det ser ut som dom är blå i vissa bilder men det är svarta och dom är väldigt bekväma! Ignorera att det är stökigt och att alla kläder ligger på golvet haha.. Köpte även därmed en whiteboard tavla som jag så småning om ska sätta upp på vägen någonstans där den får plats för att jag behöver den till att skriva upp saker och ting jag behöver komma ihåg, väldigt behövligt för mig just nu när det är så mycket som händer runt om kring! Sen la jag även undan ett par skor tills den 25:de då jag får min lön, Jag kunde inte låta bli...så nu blir det mina tredje par skor jag inhandlar nu inför höst och vinter Haha.. så det blir att sätta sprätt på lönen det första jag gör Hehe.. dålig idé men ibland kan man inte låta bli ;P framför allt inte när det bästa man vet är skor och kläder ((:♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0