Godnatt!

Jag har värdens bästa chef! Hon är helt underbar och tusen tack!

Hemkommen från hudik efter ett jobbpass och har precis duschat och ligger nu ner bäddad i sängen med älskling och laptopen i knä. Börjar känna mig allt mer bekvämare nu på jobbet, och det flyter på och kommer alltid hem och är på bra humör efter ett pass på jobbet, mycket trevligt folk man får jobbba med. Toppen!

Nu börjar idolreprisen så ska ta och kika på det sen försöka sova och försöka vakna i tid så jag inte sova över som jag alltid brukar göra nu förtiden utav någon anledning, har jämt annars klarat av att kliva upp på mornarna men nu kommer jag nästan aldrig upp och nu får det banne mig vara slut på det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0