Att växa som vuxen!

Jag läser inte böcker men Lisse rekommenderade denna till mig och bad mig låna den utav henne, så jag tänkte faktiskt ta och läsa ut denna bok, för den verkar rätt så bra, Jag har hunnit läst några sidor men fattar ännu inte riktigt... men det kan ju bero på att jag inte kommit in i själva boken än. Men hon tyckte att alla människor som är den sorten utav människa som hon och jag är borde läsa denna och hon sa att det är så mycket man lär sig efter den här boken tyckte hon och man vågar mer och ser på saker från en annan synvinkel så det lät ju rätt så bra iaf och kankse något jag behöver så har börjat läst denna " att växa som vuxen " nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0