11.27

Sitter nu i skolan och oroar mig för pappsen som ínväntar svar från akuten, :/ jag hoppas det inte är någon fara och att det löser sig och inte är några problem, att allt är som det ska<3:/ Pappa skulle höra av sig så fort han hade hört något från dom, så nu gör jag inget annat än bara väntar ...

Går tilll klockan 16.00 idag, känns som det kommer bli en väldigt jobbig dag idag, prov dessutom i trafikantkunskapen som jag nämde igår och jag kan INGETING jag läste bara igenom nästan alla sidor en gång i går så det gör inte saken bättre heller men det har jag bara mig själv att skylla på, Jag är för lat för att plugga helt enkelt.. Sen får vi se om marcus får låna någon bil senare så vi kan kika ute på ecenter efter lite saker till rummet om det finns nå att inhandla, annars får det bli någon annan dag. Men vi hörs, Tjiiing så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0