09.09.10

Börja dagen med att sova över "som vanligt" så vart dock ingen idrott för mig inte, Därefter som jag tidigare berätta så var det dags för skolfoto och det är väll ingen höjdare, vart bara skit utav alltihopa haha.. Jag och carro hade panik före över vad vi skulle ha för kläder och det sluta med att vi lånade varandras kläder och där med kom försent till lektion, SKÄRPNING för Rebecka Jansson nu! haha jag orkar verkligen inte med mig själv ;P.. Jaja, men nu är det iaf över!

Ska nu hoppa in i en dusch och göra mig klar för sen kommer Erica och hämtar upp mig och vi drar ut och gliiider lite (; hihi, sen har även min kofta kommit så ska ner och hämta ut den så fort som möjligt, så erica får äran till att skjutsa mig (: Men nu börjar klockan rinna iväg och jag har inte tid för att snacka mera så jag läre skynda mig annars lär väll stackars Erica få vänta som vanligt haha Hörs sen Tjiiiing!

                           
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0