28.10.10

Vad har slagit slint i mig när jag kommer till skolan när klockan är 07.00 och inte förstod att klockan var så pass tidig när jag kommer till idrotten och det är låst och jag baknar på dörren för jag tror jag är försenad och  städerskan öppnar och frågar mig vad jag gör här så tidigt, Ehmm, WHAT?.. "Ja, klockan är bara sju säger hon till mig,och skrattar för sig själv" Det var bara att sätta sig på bänken och vänta 45 min tills vi börja...
La mig ganska tidigt igår, tidigare än vanligt iaf, kan det bero på det kanske ? Alltså jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde i morse, vad tänkte jag med?! Jag kollade för fasiken på klockan minst 3 gånger om inte mer och inte fatta jag någonting ...?  Ja bättre det kanske än att komma försent haha;) kom ju i tid för engångskull då iaf, eller ja, bra nog jävla tidigt också! :P

Nu sitter jag på lektion med mimmi, och anders har precis dragit egenom en genomgång som vanligt och nu fick vi sluta efter det så tror inte vi orkar röra en fena här så vi blir kvar sittandes här på lektion och nördar skulle jag tro, hehe.. Har en del arbeten jag läre fixa också, så dte kan vara till lite nytta :)

Ikväll är det öppet på stan for the ladies så kanke blir till att kika ner en sväng där också, kankse drar till gävle med Marcus sen också så beror på när jag kommer hem, Carro är du sugen på att gå en vända med mig annars ?;) Hör av mig senare till daaaj jaah!((; får se om man hittar nå roligt eller om man kanske borde limma igen plånboken? ;$ 
TJIIING 

Nog dags för en klippning snart.. Luggen hänger för fasiken snart ner till növeln jö ;( ;P
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0