Int ä ja nå bitter e!

Sitter nu i skolan och har små företagande och försöker fixa lite arbeten jag ligger efter med, men jag förstår mig inte på det så hamnar då här ist..

Igår var det löning TJOHOOO! :)) Men är dock skyldig folk lite pengar (A) så blir inte mycket över till mig själv inte... men ska försöka lägga undan lite till spanien resan vi drar till v36 som inte är om så länge nu :) Plus studiebidrag den sista och min chef var så snäll så jag skulle få för nästa månad innan jag åker också till spanien så det löser sig iaf med pengar vill säga :)

Alla prata om halloween och själv jobbar man både lördag och söndag den helgen så blir inge partajj för mig inte ;( så trevlig alla helgons dag kära vänner (Y) int ä ja bitter e!

Annars så ska väll jag ta och göra nån nytta nu jag med och försöka arbeta klart lite, TJIING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0