Im Back!

Tjenatjena.. Nu så är jag hemma och jag har tid över för lite blogginlägg för brist på annat ist! (; 
I fredags vare fääst och det var ju inte så tokigt vill säga, förutom att lördagmorgon bestod utav jobb från kl 16-23! Men jag överlevde fast de vart mycket folk i restaurangen och de vart mycket spring och därmed mycket att göra :) Sen var det dagt för ännu ett jobbpass på söndagen som var heldag från 12-20.30 som ändå var ganska så lugn, det vart en rusch under en timme eller 2 men ganska skön dag ändå en dag på jobbet, så inte en endaste morgon har jag fått sovit ut så jag är helt slut med andra ord, inte nog med det så var det Måndag och tandläkartid vid 10.30 och jag trodde jag skulle dö.. jag ville slita mig loss ur stol jäveln och springa mil där i från, Haha, Men jag hade ju som sagt ställt in mig på att inte gå dit och stunta i det vara men mamma var vrång och sen tyckte jag väll ändå att det skulle vara skönt att få det gjort, så lite duktig var jag ju iaf (a) Hihi Jag gick ju dit och fick det gjort, och därmed överlevde faktist ;P

Så annars eftersom jag inte har nå planerat idag så tror jag att jag kryper ner i sängen och lägger mig och vilar en stund, för det kan ju behövas, eftersom det har varit en slitsam vecka men tanke på Tisdag, Onsdag, Torsdag bestod utav prov så gjorde inget annat än och plugga den veckan och där med Jobb efter det. Jag skulle egentligen ha prov nu också kl 4 som jag tidigare missat men jag gick hem för jag har knappt hunnit plugga och jag är tvär slut och måste verkligen få vila ut och återhämta mig, det får bli någon annan gång jag får fixa till det där. ;P kände ingen ork eller lust alls för det nu, så sjuter det åt sidan ett tag till..

Sen så skulle en promenad heller vara så tokigt, lägga över lite ny musik på ipoden och dra en powerwalk lite senare kanske ? Om det ändå inte vore så kallt ute ;( men det blir sånt som märks,  men NU slagga en sväng Hihi TJING!
           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0