20.10.10

Vaknade för engångskull i tid i morse och kom precis i prick till skolan :D Såg därmed snö i morse Hihi hur härligt är inte det ? Man börjar längta tills alla julklappar börjar bli klara nu och tills det är julafton med massa julmat och familje mys, Det här året kommer bli lite speciellt på julafton också så det ser vi fram emot. Vi ska nämligen inte fira med mormor detta år som vi alltid gjort annars. Lite tråkigt är väll de men ist så ska mamma fira jul med oss hemma hos pappsen vilket var flera år sedan vi fira julafton med mamma och pappa tillsamman hihi, Lisse är med såklart så ni inte tar det som ett missförstånd nu haha bara för skojj skull och för mamma inte ska bli ensam ^^hihi..

Annars för övrigt så ska jag fixa klart lite skolarbeten idag och se om jag hinner vila en sväng eller om jag drar ut en sväng med älskling, Inga speciella händelser händer idag utan det är en lugn dag idag :) och inte har jag nå speciellt att säga heller så är bara lite uttråkad nu och slänger ut denna meningslösa inlägget, men jag ska väll ta tag i arbetet och göra nån nytta ist :) TJING!
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0