01.11.10

Dålig uppdatering, men när jag här igen! Helgen har spederas uppe i glada hudik hos pappsen och där med bestått utav jobb både lördag och söndag. har även åkt på förskylning och massa annat skit, har inte tid med det här känner ja! Men det är bara att hålla ut. Nu är det äntligen lov också! Fast lov och lov blir det väll inte riktigt för mig inte, ledig endast idag och på onsdag annars är det jobb som gäller för min del.

Beställde även mina efterlängtade skor idag, har letat efter dom precis överallt och de är slut på alla ställen så som tur jag hade var den en butik som hade nån 38 kvar så de skulle skicka hit dom till söderhamn men skulle kosta 200 kr extra, lite för dyrt tycker jag. Då blir hela summan liksom 700 spänn. Men var ju nyligen och lämnade tillbaka mina björnborg skor som jag blev helt köttad av för varken häl grejen jag köpte fungerade så det var bara att lämna tillbaka dom så fick jag ju tillbaka 700 kr därifrån också så får lägga undan dom nu till mina beebiisar som kommer ^^

Måste även köpa en ny jacka också. Har hittat en jag är helt förtjust i så det får nog bli i slutet av månaden om det räcker med pengar vill säga. Jag är ju inte den duktigste att hålla i pengar, Tänker inte i huvudtaget, jag ska bara ha och ha ;$ så är det snart jul och det ska räcka till julkappar och en massa. Måste skräpa mig nu ;S

Helt slut i kroppen sen helgens jobbpass också, får så grymt ont i ryggen jämt och därmed i fötterna också, så tänkte lägga mig i ett vart bad alldeles strax och tända lite ljus och bara koppla av, det behövs nu! Det har varit stressigt på jobbet och mycket som hänt runt om kring så nu när jag kan luta mig tillbaka och släppa klumpen i magen så ska det bli skönt med att få skämma bort sig själv lite!

Ha det bra, TjiiinG så länge ! 
                                           




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0