Trötter!

Tillbaka till skolbänken efter en veckas lov, ligger nu mera bara med huvudet på bänken och slimmrar till lite då och då, för så trött som man är efter veckans jobbpass... inge ledighet för mig inte ;(  Inte nog med det så gjorde jag det igen, ställde klockan på vanlig tid som jag brukar kliva upp ivanliga fall, men lyckades ändå komma till skolan en timme före jag börja, Jag hann börja gå till skolan, men kom inte så långt så påminnde marcus mig om vad klockan var egentligen, så var bara att vända och gå hem och slimmra till en timme till ;P Hur lyckas jag ?

Köpte med mig ett stort paket vanilj glass hem igår från kina så de ligger nu bara hemma och väntar på att bli uppkäkad utav mig nu vill jag ju bara tala om, och sängen längtar nog bara mer efter mig!!!
Känns därmed som det kommer bli en jobbig vecka i skolan, mycket skolarbeten som måste göras, prov med mera.. MEN sen så!!!! Nästa måndag är det dags... Då drar vi hela klassen iväg till Malaga (Y)
Det behöver vi!!! ;) 

                                  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0