363 DK

Torsdag den 29/7 vilket innebärde att det var min födelsedag! Jag hade en toppen dag, jag kan ha varit den lyckligaste flickan i värden. Fick massa fina presenter bland annat Ipod utav min snälla mamma & pappa och en förlovning utav min älskade bäjbee!♥ Så idag den 31/7 beställde vi ringar men mer tänker jag inte avslöja förrän ringarna kommit, men det är inte de datumet utan ett annat kan jag ju tillägga((; Hihi ^^

Jag kan ju tala om att när jag loggade in på facebook för att kika en sväng den dagen jag fyllde år,
Hade jag fått 58 logginlägg och bara under den lilla tiden jag var inne så ökade den till 60 så jag tänkte att jag väntar tills lite senare och kollar hur mycket summan hade ökat och loggade in sent på kvällen och hade 82 st logginlägg då. Det var inget jag hade förväntat mig iaf och jag kände inte för att sätta mig och svara på alla dessa inlägg vid den tiden för då skulle jag få hålla på tills nästa dag haha;P Men jag tackar så hemkst mycket för alla gratulationer och alla fina presenter jag fått. Tusen Tack! (((:♥


Nu är det bara 363 dagar kvar tills näsa år, då det smäller på riktigt och 18 and life börjar (;
Tjiiiiiiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0