Home

Som sagt finland var det bästa jag gjort i år! Att få träffa och se alla igen, fått sett värdens finaste begravning, sorligt och jobbigt må jag säga att det var men jag finner inga ord hur vackert det var, Du vilar på en blomsteräng som sagt i sagorna i nangiala och jag vet du lever ditt liv även efter döden farbror dimmy<3

Testa zigenakjolen check!
Inga bilder får läggas ut tyväär...
men jag må säga att ni skulle inte märka mig bland zegenarna med denna kjol på mig haha..

Bilder från finland är alldeles för många att ladda upp en åt gången här så de finns på min facebook för er som vill se. Här är iaf en bild jag nyss gjort... mer har jag inte att säga för dagens! tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0