Knight and day eller Inception?

Det var skönt med lite regn väder igår må jag säga och jag hade en trevlig kväll med bio mys med mina bästa Marcus, Erica & Jim! Vi hade bestämt oss för att gå på knight and day en vecka innan och jag hade kollat tid och vilken dag och sådär... Klockan 19:30 började filmen så vi fick stressa oss till plats för lite ont om tid.
Kommer dit och de börjar spekulera om att "tänk om du kollat fel, Det är säkert fel film, det fattas bara så typiskt du. Är du säker på att du kollat rätt datum och tid?"
Nej, jag är sten säker på att det är den och vi betalar in oss och sätter oss på våra platser framför bioduken.
Tiden går och jag trodde filmen var försenad för det kom bara mer och mer folk.. Bio reklamen sätter i gång och efter den släcks all belysning och det blir tyst och filmen börjar.
Jag hoppades på att det fortfarande var reklam. Reklam på någon film trailer, men den var alldeles för lång tid för en sådan så jag märker att det är fel film helt enkelt. Då var vi på en film som hette Inception som började
kl 20.00. Haha men den var inte så tokig den heller. Men det är ju jag i ett nötskal!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0