Kelly and Ozzy Osbourne - Changes

Pappa kom och hälsade på en sväng igår. Han undrade varför jag inte har spelat in nån mer låtar.
Jag vet inte själv varför, jag vill så gärna men när jag väl är på väg så blir det bara skit utav det och tappar tålamodet och får aldrig någon tid för mig själv här hemma! och det har bara blivit mindre av att jag sjunger nu för tiden. Jag har scen skräck som en del känner till och jag får inte bort de. Jag kan om jag vill säger alla och jag har hört hur jag ska komma över min scen skräck hundratals miljoner gånger minst. Jag vet men jag kommer inte ens till första steget....
Jag sjunger inte för någon annan än mina syskon, dom är de ända som hört mig förutom min inspelning jag gjorde själv hemma framför datan för flera år sedan som jag tror seriöst hela söderhamn hade hört efter bara en dag knappt! Det var typ som så. dock med dålig kvalité

Pappa har tjatat på mig länge nu om att han vill spela in Kelly and Ozzy Osbourne - Changes med mig, MEN jag är för feg! Jag vågar inte, jag vågar inte ens sjunga för min egna pappa... Jag vill... jag vill så gärna, men det är någon som stoppar mig ?! Kan du försvinna ? ut ur mitt liv! 
 
Nu till veckan skulle pappsen och hans kompis in till en studio och spela in något som jag fattade som och han tyckte att jag skulle komma upp till hudik och följa med dom och spela in den låten med pappa!
Det hade varit roligt och en text som stämmer in ganska bra dessutom.
Jag hade först tänkt vänta tills min 18års dag då de hade blivit lite mer speciellt men vi får se vad jag bestämmer mig för, ska jag försöka ta mig igenom det här eller ska jag vara en fegis hela mitt liv och gå miste om något så fint?! :P

Här är min och pappas låt Enyo!


(Kelly)
I feel unhappy
I am so sad
I've lost the best friend
That I ever had

(Ozzy)
She is my baby
I love her so
But it's to late now
I've let her go

(Both)
We're going through changes
We're going through changes

(Kelly)
We've shared the years
We've shared each day
I love you daddy
But I've found my way

(Ozzy)
You know the world
Is an evil place
My baby's grown now
She's found her way

(Both)
We're going through changes
We're going through changes

(Kelly)
It took so long
To realize
And I can still hear
His last goodbye

(Ozzy)
Now all my days
Are filled with fear
Wish I could go back
And change the years

(Both)
We're going through changes
We're going through changes
We're going through changes
Changes...
Changes...
Changes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0