28.08.10

Gårdagen bar vi oss av till stockholm fram och tillbaka men Jim och Erica! Jim skulle sälja ett par fäljar så varför inte följa med?!(: Hade ändå inget annat för oss! Så typiskt bara för jag skulle precis sätta igång med slingorna så var det bara att avbryta och sticka i väg så jag tänkte börja med det alldeles strax så fort jag publicerat detta inlägg. För nu har jag bestämt mig för ett försök;P 

Ikväll är det lyskväll och vet inte riktigt vad marcus har tänkt sig! Om det blir en båttur eller något annat, ingen aning, Det blir väll sånt som märks senare ! Men vi ska iaf ta oss en tur till stockholm igen runt 0.00. Vi skulle hämta folk från arlanda, och jag som älskar att åka bil följer mer än gärna med (; Ska åka lönns mini buss lite fränt faktiisk! 

För övrigt önskade jag att jag hade pengar nu för det är massa saker jag vill ha bland annat dessa gosaker på bild här nedan! Min garderop bönar och ber om nytt ...  Antingen får jag vänta tills studiebidraget kommer eller så hoppas jag min mamma och pappa är så snäll och ger mig nån slant för dessa gosaker, det skulle vara väldigt uppskatat nu! (A) 

            

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0