Håller mina tummar!

Idag är jag inte alls på topp humör! Sitter nu på lektion och har genomgång i praktisk markanadföring B! Jag orkar inte ens lyssna, jag vill bara hem,hem,hem!!! Det regnar och jag har blivit genomblöt två gånger idag. Inte nog med det, jag har hem vägen kvar.. Sen ska jag bara sitta hemma inlåst på mitt rum och nöta på restaurangens meny eftersom jag ska jobba i morn... Hade hellre följt med Mamma & Natta till gävle imorn och kika lite på ikea, men Ikke! Jag ska jobba..

För övrigt så ska jag sluta deppskriva och tala om att Erica, min lilla fis har uppkörning idag och som jag nämde i ett tidigare inlägg så klarade hon uppskrivningen så nu är det bara det här som fattas, så jag väntar nu bara på att min telefon ska plinga så jag får veta om hon klarat det eller inte! Så hon får vända på mitt humör så jag får bli lite glad ist! Men jag håller mina tummar!! Tror du fixar det här ja snurrpan min ♥ Som du sa "Då är det du och jag som gliiiider genom måndagar och onsdagar (;"

Slutar om ca en timme nu så ska sätta igång med mitt arbete så jag slipper halka efter! Har lovat mig själv att jag ska sköta skolan det här året, Vi får se hur länge det håller innan det spricker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0