22.08.10

Hemkommen efter en helg hos pappsen nu, och egentligen har jag inte något speciellt att skriva om så jag bjuder på några bilder ist och plus en video som jag lägger in lite senare i detta inlägg, Linda måste skicka den till mig först men lägger ut den så fort jag får den. Annars så ska jag ta och göra mig klar nu och dra ut en liten sväng. Tjiing!


En för och efter bild på pappsen efter att ha klippt/rakat av sig nästan allt hår! Plus en bild på honom med en turk frisyr eller jag skulle vilja kalla det en (Awder) frisyr Hahah..(; 


Här har vi Norton, Värdens goaste kille! Om ni kollar noga på första bilden så sitter han med hörlurar och är förbered på att kolla på film med små flickorna och han lovade dom att han skulle berätta för dom vad de sa i filmen, och frågade pappa vart han skulle sätta in sladden. Pappa stoppade sladden i hans ficka som ni ser på bild och sa " Du stoppar ner den i fickan och sen sätter du dig i soffan och väntar en stund så kommer du höra snart. Lill killen tror ju så klart på det och gör som han säger och sätter sig väntar♥ en ytters liten förklaring varför det är värdens goaste kille !


Älskling klippte till sitt hår lite men syns inte så mycket på bild och han gillar verkligen inte att vara med på kort heller som man kanske ser... Sen har vi sötnosarna, Den raden i mitten är min favorit utav alla kattungar och bilden under marcus är också min lilla favorit! Sååå söööt ^^
 
Kommer en uppdatering så fort jag fått videon. Tjiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0