TRIND - Nail Repair Matt

TRIND Nail Repair Mattär en effektiv nagelförstärkare med matt finish som ger starka fexibla naglar! Den unika sammansärrningen i TRIND har en sammanbindande effekt på proteinmolekylerna vilket ger en hållbar struktur som gör naglarns starkare.

Användarinstruktioner
för vackra, starka naglar, använd dagligen direkt på naglarna i minst två veckor. Innan du applicerar TRIND nail repair nästa gång tar du bort det tidigare skitet med TRIND nail polish remover. Efter två veckors behandling räcker det att du applicerar en gång i veckan för att bibehålla naglarna starka. Skaka väl före användning. Efter användning, torka av kanten på flaskhalsen.

Nu när jag har börjar spara ut mina naglar och precis tagit bort lösnaglarna så tänkte jag ta användning utav de här som jag fick utav Lisse i födelsadagspresent! så vi får väll se om det fungerar dock fick jag inte borttagningen som man skulle ta bort med TRIND nail polish remover så jag får använda något som finns hemma och hoppas på att det fungerar lika bra (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0