Resultat!




Jag är inte annat än ett ljushuvud nu med andra ord! och är inte alls nöjd med resultatet! Så funderar på om jag ska färga hela håret brunt nu och låta det vara en stund och senare lägga in ytters lite slingor så jag får tillbaka till de jag hade innan! Eller om jag lägger in flera bruna slingor i de jag har nu men då har vi dock ett problem med min hårbotten ist, eftersom den ser ungefär ut så här som du kan se på bild här brevid till höger plus att risken kan bli att slingorna blir grön!
Men tror inte den risken blir så stor eftersom den ändå är så pass mörk den bruna färgen jag brukar ha i mitt hår och blir det så då, så får vi väll lägga in en till bara! men hårbotten vart ojämn när jag la in slingorna så de kommer bara se ännuvärre ut om jag lägger in flera slingor fast i brunt nu. Fast ändå känns det som om det är det jag vill försöka göra och fixa botten på nå vänster! Helst skulle man gå till en frisör en sån här gång men tyvärr har jag inte råd med det för tillfälligt och det här ska bort innan jag går till skolan i morn haha, så jag måste bestämma idag.. för jag passar verkligen inte att vara så här ljus! Jag ser så fejkad ut! Jag har hittat dom färgerna jag passar bäst i och det är så som jag hade innan och svart! Men svart vet jag inte om jag kommer bli igen på ett tag!
Så ja... Det här ska bort så fort som möjligt och jag vart inte alls nöjd med mitt resultat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0