Pappa Jansson In Action!

Vart en liten mysig båttur på lyskvällen igår. Sen runt 0.00 drog jag och älskling ner till stockholm till arlanda och hämtade upp folk och kom inte hem förrän vid halv fem - fem tiden ! Så idag är man seg kan jag ju tala om! Men orka färga håret ska jag göra iaf! ;P

Jag har äntligen fått videon utav linda som jag nämnde för ett tag sen i ett inlägg att jag skulle lägga upp. Egentligen är den väll inte så märkvärdig men jag kan inte låta bli att skratta alla gånger jag ser den och ens tänker på den! Min pappa kan verkligen vara så ful ibland. Han är hemskt stilig i galonbyxorna tycker ja! (; Haha som jag brukar säga " THAT'S MY DAD " (;  Ist för att lägga in det i de andra inlägget så lägger jag upp videon här ist så ...

"Pappa Jansson in action" Enyo! ;)



Dock gick den inte att vända! Han påbörjar dansen i single ladies i början haha men ska försöka få tag på videon med han och 2 andra killar när dom tränar på dansen till den låten inför lottas 30års fest! Hahha så sjukt ful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0