Nostalgi

Nostalgi vill jag ju bara tala om! Mina smile gropar sticker ända ut till örsnibbarna nu och jag blir glad! Jag sökte på google efter några bilder på Nicole och såg dessa bilder som fick mig att minnas när jag och Cicci alltid tittade på The simple life med Paris And Nicole! Då vi bestämde att hon var Paris och jag Nicole Haha.. Som vi alltid gjorde när vi titta på något så bestämde vi jämt vilken vi skulle vara i filmen, Lika så med adam och eva, Jag var eva och hon var annika Haha ((: jag kollade om dessa säsonger med the simple life fanns att ladda hem men kunde inte hitta någon med swesub.. så typiskt! Marcus måste hjälpa mig, för dessa måste jag se igen ^^ Hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0