N som i Nytt

Jag och älskling fick reda på i går att vi fått ringarna så vi åkte hem från hudik runt 18:00 tiden och hämtade ut dom direkt när vi kom hem till söderhamn! Självklart fanns det en självklarhet att just min ring är för stor så jag måste skicka tillbaka den så de får minska den några millimeter. Så på måndag ska vi förhoppningsvis få en liknande nyckelring med massa provringar för att se vilken storlek jag har så sen så ska vi skicka tillbaka den och ringen så dom får fixa till det. Hoppas det inte tar en evighet att fixa den, för jag vill ju ha min nya fina ring ;) Bild på de kommer upp efter helgen mina kära vänner (;

Som jag nämde i mitt tidigare inlägg så hade jag köpt en vit liknande kofta som jag skulle visa för bara 69:-billigt och bra! Men jag råkade hitta lite mer än så... 2 fina halsband och ännu en till tröja. Se bild här nedan.


Förövrigt så ska jag ta och göra mig klar nu för snart ska vi ut och åka lite båt och mysa ute på sjön med massa trevligt folk, sen får vi se om vi åker till pappsen senare ikväll eller om vi struntar i det, med tanke på att det är hans helg egentligen men vi får se... Men nu måste jag kila annars hinner jag inte göra mig klar, men trevlig fredag kväll allihopa ! Hörs Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0