Dålig uppdatering!

Ja, jag vet. Jag ska skärpa mig!
Sen sist jag skrev kan jag börja med att tala om att man ska inte förvänta sig så mycket alla gånger. Erica har fått ett nytt försök för uppkörning. Datum talar jag tyvärr inte om det blir sånt som märks sen när det väl är dags ^^ Hihi jag tror jag är mer nervös och mer villig att hon ska ha körkort än vad hon själv är haha (;

Där med var jag också lite deppig och väldigt nervös sist jag skrev för det var dags för min andragångs pass på restaurang Ming! Dom två gångerna jag jobbat nu så har jag varje gång blivit jätte nervös och illa mående innan jag börjar som verkligen har tagit på mina krafter... Sist trodde jag att jag skulle spy och jag ville bara försvinna! Men nervöseteten la sig allt mer och mer eftersom, och jag tyckte att det kändes bättre sen. Jag hoppas det ger med sig sen när jag lärt mig lite mer så jag slipper bli så jävla nervös varje gång... Men ännu har jag inte lärt mig allt och jag frågar ganska mycket om vad jag ska göra och så, men det får dom räkna med nu när jag håller på att lär mig!(: 

Idag är jag helt slut i kroppen och ska lägga mig i ett varmt bad hade jag tänkt sen när jag kommer hem från ecenter. Och lägga mig i tid så jag orkar upp nästa dag måste jag verkligen göra. Det vart sent igår kväll och jag fick imorse tvinga mig upp själv ur sängen. Hellre hade jag ju stannat hemma i sängen och sovit ut hela dan om det gick, men Ikke!

Men nu har jag inte tid att snacka massa skit längre (; för nu kommer bäjbe och plockar upp mig så ska vi på ecenter och kika en sväng ! TJIING! 
Jag & Carro fular oss på idrotten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0