31.08.10

Igår träffade jag värdens bästa vän, som jag inte träffat på ett tag! Vi begav oss till hudik för att hämta min lön som jag har fått för 2 dagars, men det var mer än förväntat så kändes bara ännu bättre då, så nu vet jag även vad jag får i timmen, perfect (; Då har jag iaf lite att leva på nu tills studeibidraget som jag ska få för första gången nu... Tycker det är lite sjukt när man inte får sitt studiebidrag. Åtminstone en del kan man få i handen själv ist för att inte få någonting alls och alltid fråga mamma och pappa om pengar när man behöver! Tycker man ska få lära sig att hanteras med pengar i tid för finns många som inte kan det!
Jag har alltid fått tjäna mina egna pengar, och det är ju faktiskt en del utav vad livet går ut på också, men jag börja jobba när jag var runt 14år's åldern, och jobba i stortsätt varje dag i ca 2år och tjänade liksom ihop en bra slant till slut, jag la även undan pengar till utomlandsresa vilket jag aldrig skulle kunna göra om jag inte hade haft ett eget jobb! Och det Känns så skönt när jag vet att jag kommer börja tjänar egna pengar igen och att jag redan fått en lön! det spelar liksom ingen roll vilken summa lönen ligger på,  utan det är pengar och det är då man känner lusten för att jobba! Vart även den långvariga diskutionen med pappa Fredrik och jag är så tacksam att Erica var med och hörde hur min situation är för tillfälligt! så många gånger jag försökt förklara och inte vet hur jag ska uttrycka mig... Åh gud så tacksam jag är för att du finns vännen!!! Tack vare dig orkar jag ♥

För övrigt bjuder jag på dagen outfit... Tjiing!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0