29.08.10

Ligger hemma nu och pluggar lite på Småföretagande eftersom vi ska ha ett litet läxförhör på det imorn!
Måste även plugga på restaurang Ming's meny för på lördag & söndag ska jag jobba och kanske blir någon dag till veckan också! Tråkigt att det just skulle vara den helgen det är strömmingsleken men hinner ju åtminstone gå på fredag och kanske på lördag & söndag kväll.. menmen så är arbetslivet! Marcus kommer snart och hämtar mig och skjutsa ut mig till ecenter så jag får köpa hårfärg. Har bestämt mig för att färga hela håret! Allt ska bort och börja om på nytt! (: Får se om jag hinner uppdatera nå mer sen annars hörs vi i morn kära vänner Tjiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0